Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2011 12:28 - Великите бездарници
Автор: lazzy Категория: Забавление   
Прочетен: 1552 Коментари: 4 Гласове:
34



 Има на тоя свят, драги ми Смехурко, хора, които си позволяват да наричат другите "убийци на поезията" и едновременно с това гордо публикуват следното:

По кабела протече електричество.
Изхвърлило вселената край себе си,
превърнало се в лепкаво количество,
то се протегна, глупаво изплези се,
нахлу дълбоко в мен и ме разтърси.
Не ми го казвай, че е всичко свършено -
защото всъщност вече те възкръснах.

 

- И стори ти се, че е всичко истина.
Засветиха ти уличните лампи,
като звезди, ръце протягащи към тебе,
като светици и любящи майки -
те бяха твоите вселени...
А ти повярва им, разтвори си сърцето
и прати сетне своята искра...
Набираш номера, но дава на заето -
звезда, която вече изгоря.

Звездата в тебе? Тя е черна дупка,
пренасяща ме в другата вселена,
а там животът е красив и хрупкав,
ти вече не си дявол, а сирена.
Опитваш се да бягаш - но напразно,
два гравитона с мене те спояват,
от чувства твоят космос тъй изпразнен,
сега и тук отново се създава...


Въпросния критик, веднага ще ревне "Аз съм велик", дори без сам да е почел изсипаните като от самосвал рими, разхвърляни във "вселенски" безпорядък, колкото да запълнят бройката.
Върхът на "величието" на въпросния автор, се изразява в гравитирането около понятия, които не разбира, а на някои от тях дори не знае имената (или са сгрешени нарочно, заради благозвучието).
Автора на цитираната по горе безумица преди време дори твърдеше че е умен и грамотен, но защо ли някак си не е убедителен ....или е прекалил с тълкуването на "пътеводител на галактическия стопаджия".
Дано след сливането с двата гравитона (не стана ясно кой държи поялника) намери смисъла на превръщането на електричеството в  количество.
Вселените .... те вече не подлежат на коментар ... (как ли ще върже 3 куплета без тях). 




Гласувай:
34



1. deleted-4udovi6teto - Даааа...
24.01.2011 12:32
Чие е това "произведение", lazzy?
И защо му отделяш време за специален постинг?
Чу
цитирай
2. lazzy - Произведението е на
24.01.2011 13:24
poligor
А за времето, както казват хората "имал, дал".
Дали постинга ми е специален ... не, специалните постинги са за за специални хора. Дори, признавам си взаимствах идеята от негова рубрика " пауните поети".
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - poligor А за времето, както ка...
24.01.2011 13:44
lazzy написа:
poligor
А за времето, както казват хората "имал, дал".
Дали постинга ми е специален ... не, специалните постинги са за за специални хора. Дори, признавам си взаимствах идеята от негова рубрика " пауните поети".

Благодаря, lazzy.
Случаят е безнадежден.
Чу
цитирай
4. анонимен - за да си честен
23.02.2011 21:15
и да допълниш безнадеждните случаи е редно да копнеш и некое стихо на petgen.Такава фрапираща бездарност и глупост е конкуренция на горното.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lazzy
Категория: Забавление
Прочетен: 29217
Постинги: 11
Коментари: 29
Гласове: 135
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031