Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2010 18:11 - За невестулките или дребните душички
Автор: lazzy Категория: Забавление   
Прочетен: 1411 Коментари: 2 Гласове:
10



 Преди известно време, един иначе не лош поет, подхвана една кампания за популяризиране на собствената си същност.
Той обожава фактите и ката ден вади нови и нови фактически доказателства за твърденията си.
Ето едно негово изказване

6. poligor - Лайняни сте вие с бандата от кочината.
01.12 00:01 Що тук, или в " Буквите", или в " Стихове", или в АБВ форумите нямам проблеми, а само с ония кретеноидни същества в " ХуЛите" и " Откровения"? Аз съм си много добър, и ме четат навсякъде хората, просто там са пълни нищожества.

Написано в разгорещен спор под неговия пост:
http://poligor.blog.bg/poezia/2010/11/30/s-mrysni-lapi-polaziha-po-quot-bukvite-quot.642765

Ето и една забележка от анонимен потребител (признавам Аз бях), пусната в темата му http://poligor.blog.bg/poezia/2010/12/13/sagata-anabell-2-ili-shouto-prerasnalo-v-melodrama.650243?reply=2436937#new_comment "
20.
 анонимен - Един пример
15.12 10:33 6. poligor - Лайняни сте вие с бандата от кочината.
01.12 00:01
Що тук, или в " Буквите", или в " Стихове", или в АБВ форумите нямам проблеми, а само с ония кретеноидни същества в " ХуЛите" и " Откровения"? Аз съм си много добър, и ме четат навсякъде хората, просто там са пълни нищожества.
Давам този пример, защото не е отговор към някой, нападнал те със същия този вулгарен език. 
А постингите си ги задръж.
Тук нямаш проблеми, защото администраторите нехаят, а в буквите си се свил като сиво мишле, щото там има контрол.

Хай със здраве. "

Следва интересната част - неговия отговор, пак в същата тема

"22. poligor - За да потвърди правотата на написаното,  15.12 11:00 анонимен написа: 6. poligor - Лайняни сте вие с бандата от кочината.
01.12 00:01
Що тук, или в " Буквите", или в " Стихове", или в АБВ форумите нямам проблеми, а само с ония кретеноидни същества в " ХуЛите" и " Откровения"? Аз съм си много добър, и ме четат навсякъде хората, просто там са пълни нищожества.
Давам този пример, защото не е отговор към някой, нападнал те със същия този вулгарен език. 
А постингите си ги задръж.
Тук нямаш проблеми, защото администраторите нехаят, а в буквите си се свил като сиво мишле, щото там има контрол.

Хай със здраве.
се появява ново нищожство. Идеален адвокат на героинята ми. колкото за " Буквите" - изгоних отвратителните навлеци и прочистих атмосферата, и сега с отзивите си показвам презрението си към един "гений" и подлогите му, тъй че отзивите ми са доста по-добри от самите текстове. Анонимен значи нищожество, страхливо и подло.А онова с "лайняните" е твое дело - в коментара ми не съм използвал тая дума, твоята фалшификация показва "етиката" ти. "

(позволих си лека редакция - удебелих и  оцветих в червено едно негово изречение)

Та пита се в задачата уважаеми читателю, следващата ми тема за невестулките ле да бъде, за дребните душици, или просто за компютъра Джордж?




 



Гласувай:
10



1. анонимен - Възхитително!
16.12.2010 19:00
Имам си нов биограф - изследовател. Поредният, който иска да стне известен около мен.
цитирай
2. lazzy - добре дошъл, poligor
16.12.2010 19:33
poligor написа:
Имам си нов биограф - изследовател. Поредният, който иска да стне известен около мен.


Само с научно - познавателна цел.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lazzy
Категория: Забавление
Прочетен: 29310
Постинги: 11
Коментари: 29
Гласове: 135
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930